Saturday, July 30, 2011

Barbara Gonzalez

video


1st time aku jumpe die aku rase cam x de pape pn. aku kuat kan ati aku untuk tekad belajar sem lepas. tapi sesuatu telah mengubah hidup aku. aku rase makin semangat untuk belajar. mase mule2 die masuk kelas aku ingat kan die nie sombong la sangat, tapi ternyata aku salah. die yang tegur aku dulu. mase tu,YA ALLAH, SEGANNYE AKU!! :D tapi aku buat2 cool je. pastu aku saje je nak rapat ngan die,so aku pn buat2 nak pinjam pen die untuk tulis nme, n then dengan selamber die bagi. seronok giler aku mase tu. mungkin pade korang aku nie angau kot, tapi perasaan 2 datang tibe2, mne aku taw. :)

so, lepas dari 2 aku senyap je. x lame lepas dari tu, aku dapat contact dari seseorang yang aku x kenal. aku nie jenis melayan je, taw2 rupe2 nye die yang contact aku. die tanye aku pasal assingmnt. so dari situ la tertulisnya perkataan, "Genji Gonzalez is now friend with Barbara Cieka with phone number". hahahahahahha :D aku pn mule merapatkan diri aku dengan nye. n sampai sekarang aku hepy. :)

"...i'll alway's love you..."
311 - Love Song

satu ungkapan yang aku ingin ucapkan padanya bersaksikan orang ramai.
:)

aku belajar sem lepas dengan bersungguh-sungguh dan mengharapkan ada keajaiban yang berlaku jika aku disampingnye. dan keajaiban telah muncul apabila keputusan aku x seperti yang aku jangkakan. aku dapat 4.00!!!!! tp sayangnye die punye keputusan kurang memberangsangkan. jadi aku berniat untuk tolongnya di sem nie untuk menaikkan pointer die. aku harap aku akan berjaye bersama-samanya. :)

2 comments: