Saturday, July 30, 2011

betoi ke nie????


betoi ka??
aku dapat berita duit syiling malaysia nak tukaq??
klu hangpa x caya,cuba hangpa tengok kat ataih nu..
(awat aku habaq loghat utagha plak nie??)
heheheh
aku x pasti samada berita nie berol ke x,
yang aku taw cuma duit syiling malaysia nak tukar pada yang nie,
x salah aku mayb taun depan kot...
tapi klu korang tengok betol2 kat duit 2,
duit syiling 50 sen dah macam kene gigit tikus dah..
hahahahhaha :D
tapi,klu jadi bende nie,aku memang minat r..
sebab style bhai duit syiling die..
dah macam pakai dinar mas dah..
hahahahahhah
pape pn aku tetap harapkan malaysia menjadi sebuah negara yang aman dan berdemokrasi serta tidak berat sebelah..
kita kan orang timur,
kaya dengan budi bahasa dan saling hormat-menghormati..
papepn gud luck la k pd spe yang nak wat duit syiling nie..
chaiyok2!!!
:)
chill!!
;p

No comments:

Post a Comment