Tuesday, April 17, 2012

kerna sayang aku sedih...

salam kepada sesapa yang sudi membaca....
aku??
aku ni manusia negatif pada sudut perspektif manusia girang yang terbang dengan kelalaian demi dunia yang bertamadun...
tak faham??
x pe,korang x kan faham aku macam mana..
hanya tiga orang yang faham siapa aku..
orang pertama yang memahami aku adalah arwah abang angkat aku...
kalau aku ada masalah,dia yang selalu nasihatkan aku..
kalau ada orang nak kacau aku,dia tolong...
dia dah macam abang kandung aku,x macam abang kandung aku yang langsung x memahami aku..


ni gambar arwah abang angkat aku...aku sayang sangat kat dia...


orang kedua yang memahami aku adalah bapak aku sendiri...
dulu aku selalu ada krisis ngan keluarga,
tapi semua 2 yang mematangkan aku untuk hidup..
bapa aku selalu mengambil berat pasal aku masa aku dah dewasa..
mula2 memang aku kekok sikit,tapi bila dah biasa,aku baru kenal erti kasih sayang..

ni gambar ayah n mak aku..aku sedih kalau tengok gambar dorang lama2..


dan orang terakhir yang memahami aku adalah orang yang mampu memberi kasih sayang pada aku satu hari nanti..



nama dia siti zulaikha binti abdul rahman..
dia atas aku setahun...
korang sendiri tahu macam mana rasa kalau orang yang korang sayang sakit...
dan kemungkinan sakit 2 membawa maut..
korang mesti risau..
kalau korang nak tahu, aku menangis demi dia setiap hari,walaupun aku susah untuk menangis..
aku tak pernah marah dia walaupun dia salah,walhal aku memang panas baran..
n aku tak pernah bosan dengan dia, walaupun selama ni aku selalu bosan dengan perempuan...
sebenarnya dia sakit anemia...
nampak tak serius, tapi aku risau..
walaupun doktor cakap dia "akan" ok,
aku tetap berdoa..
sebab aku tetap sayangkan dia walaupun aku mati..
bagi korang kata2 ni bosan..tapi...........................

1)aku ni selalu amik kesempatan pada perempuan ke?
2)cinta perlukan duit ke?
3)apa bukti orang tu sayang pada kita?
4)apa makna cinta?
5)aku ni betul2 jahil ke?

dan...................

6)kenapa ada orang sanggup berkorban demi aku?




kerna sayang, aku menangis.....